Marketing & sales in een horecabedrijf deel 1
Beschrijving
Het theorieboek Marketing & Sales voor de horeca deel 1 behoort tot de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor Managers/Ondernemers (niveau 4) en biedt een brede theoretische basis over het onderwerp marketing & sales in de horeca.
In dit boek maak je kennis met het marketingconcept, de bedrijfstak horeca en verschillende bedrijfstypen. Daarbij hoort natuurlijk ook het bestuderen van consumentengedrag en het maken van omzetprognoses. De theorie uit dit boek helpt je dus bij het analyseren van de aanbod-, en vraagzijde van de horecamarkt.
Met de opdrachten en controlevragen in het boek, oefen je de theorie en test je of je de stof beheerst. Met de code in het boek krijg je toegang tot het bijbehorende online materiaal: films, extra (praktijk)opdrachten en handige tips.
Kopen bij
Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789074625579 |
---|---|
Type | Boek |