Ga naar hoofdinhoud

Marketing de harde cijfers | combipakket

Beschrijving

Marketing: de harde cijfers | combipakket

Deze titel bereidt je voor op de examenstof van de SPL- toetsmatrijs Commerciële calculaties. Het boek is speciaal geschreven voor het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Hierdoor werd het mogelijk om dit cijfermatige boek in een marketingcontext te plaatsen.

Uniek aan dit boek

Een praktisch en overzichtelijk gestructureerd studieboek waarin informatie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten.

De student kan stapsgewijs de materie tot zich nemen.

No-nonsense vormgeving met een rustige bladspiegel en niet te lange alinea’s.

De enige ‘moeilijke’ woorden zijn de begrippen waar de beroepsbeoefenaar mee moet werken en die uw student dus moet kennen.

Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken.

Digitale leeromgeving

Alle opdrachten zijn ook opgenomen in de digitale leeromgeving. Weblinks, video’s en documenten zijn direct te raadplegen. Elk hoofdstuk wordt in de digitale leeromgeving afgesloten met een ad random oefentoets, die de student onbeperkt zelfstandig kan starten. Per vraag wordt direct feedback getoond. Daarnaast zijn er twee voorbereidende examentoetsen beschikbaar, deze kunnen als afsluiting door de docent worden ingezet.

Combipakket

Dit combipakket bestaat uit een theorieboek en een licentie die toegang geeft tot de digitale leeromgeving met zowel de theorie als een grote hoeveelheid opdrachten. Deze licentie is geldig gedurende één jaar en kan kosteloos verlengd worden.

Kopen bij


Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.


Specificaties

ISBN/EAN9789037259322
TypeBoek Met Licentie

Publicatie

AuteurBoom Beroepsonderwijs

Educatie

SectorenMBO