Basisboek marketing | combipakket
Beschrijving
Basisboek Marketing (3e druk) | combipakket
Deze titel bereidt voor op de examenstof van de SPL-toetsmatrijs KE1 Basis marketing en communicatie. Deze matrijs is afgeleid van het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Het boek bevat ook 'extra' stof over marketing en de marketingmix, waardoor het een aanzet is naar het deel Marketingplanning.
Uniek aan dit boek
Een praktisch en overzichtelijk gestructureerd studieboek waarin informatie wordt afgewisseld met vragen en opdrachten.
De student kan stapsgewijs de materie tot zich nemen.
No-nonsense vormgeving met een rustige bladspiegel en niet te lange alinea’s.
De enige ‘moeilijke’ woorden zijn de begrippen waar de beroepsbeoefenaar mee moet werken en die uw student dus moet kennen.
Pitch is geschikt voor zelfstandig werken én voor afwisselend zelfstandig en klassikaal werken
Digitale leeromgeving
Alle opdrachten zijn ook opgenomen in de digitale leeromgeving. Weblinks, video’s en documenten zijn direct te raadplegen. Elk hoofdstuk wordt in de digitale leeromgeving afgesloten met een ad random oefentoets, die de student onbeperkt zelfstandig kan starten. Per vraag wordt direct feedback getoond. Daarnaast zijn er twee voorbereidende examentoetsen beschikbaar, deze kunnen als afsluiting door de docent worden ingezet.
Combipakket
Dit combipakket bestaat uit een theorieboek en een licentie die toegang geeft tot de digitale leeromgeving met zowel de theorie als een grote hoeveelheid opdrachten. Deze licentie is geldig gedurende één jaar en kan kosteloos verlengd worden.
Kopen bij
Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037259285 |
---|---|
Type | Boek Met Licentie |
Publicatie
Auteur | Boom Beroepsonderwijs |
---|
Educatie
Sectoren | MBO |
---|