Ga naar hoofdinhoud

Afscheid niveau 3-4

Beschrijving

Let op! Dit artikel wordt op aanvraag voor u gedrukt. Hierbij geldt geen recht van retour.

In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet je weten hoe je gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.

In dit werkboek komen alle onderdelen van de afscheidsfase aan bod: het serveren van afterdinnerkoffie, afrekenen met gasten en het meten van de gasttevredenheid. Je gaat aan de slag met de volgende onderwerpen:

het serveren van de laatste bestelling en het afruimen

het afrekenen van de bestelling

het werken met de kassa en het toepassen van kennis over werking van betaalmiddelen en betaalwijzen

omgaan met ontevreden gasten

afrondende werkzaamheden.

Kopen bij


Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.


Specificaties

ISBN/EAN9789037229394
TypeBoek

Publicatie

AuteurBoom Beroepsonderwijs

Educatie

SectorenMBO