Afscheid niveau 3-4
Beschrijving
Let op! Dit artikel wordt op aanvraag voor u gedrukt. Hierbij geldt geen recht van retour.
In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet je weten hoe je gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
In dit werkboek komen alle onderdelen van de afscheidsfase aan bod: het serveren van afterdinnerkoffie, afrekenen met gasten en het meten van de gasttevredenheid. Je gaat aan de slag met de volgende onderwerpen:
het serveren van de laatste bestelling en het afruimen
het afrekenen van de bestelling
het werken met de kassa en het toepassen van kennis over werking van betaalmiddelen en betaalwijzen
omgaan met ontevreden gasten
afrondende werkzaamheden.
Kopen bij
Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037229394 |
---|---|
Type | Boek |
Publicatie
Auteur | Boom Beroepsonderwijs |
---|
Educatie
Sectoren | MBO |
---|