Ontvangst ZWG
Beschrijving
Let op! Dit artikel wordt op aanvraag voor u gedrukt. Hierbij geldt geen recht van retour.
In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet je weten hoe je gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door samenwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
In dit werkboek komen alle onderdelen van de ontvangstfase aan bod: het aannemen en verwerken van reserveringen, omgaan met verschillende soorten gasten en het serveren van alcoholvrije dranken. Er wordt aandacht besteed aan barapparatuur en onderhoud van apparatuur. Ook bedrijfshulpverlening, sociale hygiëne en de verschillende bedrijfstypes, bedrijfsformules en doelgroepen komen aan bod.
Kopen bij
Dit artikel is op dit moment niet beschikbaar.
Specificaties
ISBN/EAN | 9789037229370 |
---|---|
Type | Boek |
Publicatie
Auteur | Boom Beroepsonderwijs |
---|
Educatie
Sectoren | MBO |
---|